Conform O.U.G nr. 34/2014, privind regimul juridic al contractelor la distanta, cumparatorul persoana fizica are dreptul sa returneze produsele in termen de 14 zile calendaristice de la primirea coletului.
Pentru ca avem incredere in produsele noastre, acordam clientilor un termen de 30 de zile calendaristice in care acestia se pot razgandi.
Clientul poate solicita returnarea sumei de bani. Valoarea in bani returnata se refera strict la costul produselor, exclus taxele de expeditie.
Plata transportului aferenta produsului returnat ii revine clientului.
Returul se poate face doar daca produsul este in ambalajul original, asa cum a fost expediat, precum si daca nu prezinta urme de testare / folosire si permite recomercializarea acestuia. Este necesar ca produsul returnat sa fie insotit de o copie dupa factura de achizitie.
Procedura de retur:
1. Anuntati returul articolelor pe email contact@lyana.ro
2. Asigurati-va ca produsul returnat este in aceeasi stare in care a fost primit si nu prezinta urme de utilizare
3. Ambalati produsul asigurandu-va ca este protejat pe timpul transportului
4. Expediati produsul prin curier la adresa: S.C. Lidamar Online SRL, Str. Prelungirea Bradului, Nr. 123 / Sc. B / Ap. 3, Localitate Bacau, Judet Bacau
Dupa receptionarea coletului veti fi contactat pentru confirmare.
Pentru produsele defecte clientul poate solicita returnarea sumei de bani sau inlocuirea produsului.
In acest caz plata aferenta produsului returnat sau a produsului trimis pentru inlocuire ii revine magazinului Lyana.
1.Anuntati returul articolului defect pe email contact@lyana.ro cu poza produsului defect
2.Asigurati-va ca produsul este in aceeasi stare in care a fost primit si nu prezita urme de utilizare
3.Amabalati produsul si asigurati-va ca este protejat in timpul transportului
4.Expediati produsul prin curier la adresa Sediului - S.C. Lidamar Online SRL, Str. Prelungirea Bradului 123, Sc. D, Ap. 3, Localitate Bacau, Judet Bacau
Dupa receptionarea coletului veti fi contactat pentru confirmare.
Intrucat expedierea coletelor se face de la Depozit iar returul acestora se face catre Sediu, nu este posibila inlocuirea produsului prin colet la schimb, curierii pot fi diferiti.